Suck.

På två röda sekunder bir det mörkt i vardagsrummet, men vid det här laget borde jag inte bli förvånad. Regnet är sannerligen synonymt med sommaren 2007.
Jag borde inte heller vara förvånad över det faktum att jag troligen är sist i Sverige, med att inhandla ett paraply, trots att regn är vanligt förekommande, sommaren 2007. Definitivt borde jag inte bli förvånad över att jag hinner använda paraplyet två gånger innan jag glömmer det hos en vän och ni skulle skratta åt mig om jag sa att jag faktiskt blev förvånad över att det var uppehåll tills två minuter innan jag var tvungen att gå till jobbet.
Jag vet - jag borde skärpa mig... Förresten - har jag sagt att det regnar i sommar?

---

Sinnesstämning: Rihanna, "Umbrella"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0