Med raska steg

Med gårdagens meny i färskt minne, såg vi till att ta ett par extra snabba steg på löpbandet. Träffade gamla arbetskamrater och obligatoriska meningar om vädret, vardagsting och semestrar utbyttes.

Jobb, hämta ut konsertbiljetter, tvätta, åka till landet samt träffa E, står på programmet.. Någon dag ska jag försöka att bara göra ingenting. Hittills har det gått sådär.

Jag går titt som tätt och ser om min telefon fungerar. Om den är påslagen, om jag har mottagning, batteri och så vidare. För ännu har inget sms om någon bebis nått mig...

---

Sinnesstämning: Eva Dahlgren, "Ängeln i rummet"

Kommentarer
Postat av: hihii-emelie

Möte med E, bra :) aj komm to jo after wök. Konsertbiljetter?!?

2007-07-09 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0