Hur man värderar elva års vänskap

Hur jag visar att jag högt värderar alla elva års vänskap:

E ringer och berättar att hon är på väg över till lägenheten. Jag välkomnar henne med att säga att jag tänker göra varm choklad till oss två. Hon säger något, men kaoset på bensinmacken, där jag står, överröstar henne och jag säger "vi hörs sen" och lägger på.

Två minuter senare inser jag att E fortfarande är mjölkproteinallergiker. Fooortfarande. Och jag har återigen glömt det, så nu sitter jag här och skäms lite.

---

Sinnesstämning: Björn Afzelius, "På väg"

Kommentarer
Postat av: johanna den bästa kompisen ever för allt och alla

you are a baaad baad friend.

2007-07-03 @ 11:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0