Godmorgon.

Morgon igen. Jobb snart. Jag har väl kommit in i vanan av 6-dagars arbetsveckor ganska väl, men när jag svänger förbi hotellet på väg till jobbet och gästerna sitter på uteserveringen och intar frukosten, då finns minsann en liten längtan av semester...

Gårkvällens film blev The Woodsman och om ni vill se en flm, som engagerar er så mycket att ni spjärnar emot i soffan, säger nejnejnej, som i ett mantra för er själva, ja då är detta en film för er. Hua.

Det har framkommit en del klagomål från K, som tycker jag framställde honom som någon som schabblade till allt på min sida. Låt mig förtydliga. K är bäst. Jag är klumpig. Fine?

---

Sinnesstämning: Tegan and Sara, "Where Does The Good Go?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0