Ett jävla popsnöre!?

Jag gjorde det igen. Lät otåligheten ta överhand. "Klipp av skiten", sa jag och den duktiga frisören satte sina flinka fingrar i håret och klippte till med saxen.
Det blev page igen. Och det var roligt i två dagar.
"Du ser ut som ett popsnöre", sa han och golvade mig. Det är nämligen inte okej att se ut som ett popsnöre efter fjorton års ålder. Och jag vill inte se ut som ett jävla popsnöre!! Jag vill att någon skulle säga "Snyggt. Chict. Lite Chanels vårvisning. Snyggt."
Inte popsnöre!!!!

Så. Nu är frågan: Är det fler som tycker att jag ser ut som ett popsnöre? Det måste undersökas.
I så fall: Hårförlängning... Kostar det mycket, Soffan?

---

Sinnesstämning: Lars Winnerbäck, "Stort Liv"

Kommentarer
Postat av: soffan

alltså. det här med löshår. det e jättebäst.

2007-07-24 @ 18:10:11
Postat av: Anonym

raka raka raka raka raka raka raka
uh-uh-uh!!!111

2007-07-28 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0