Enkelrikta öresundsbron

Efter 6-dagars arbetsveckor känns nu två dagars ledighet i sträck som himmelriket!
Söndag och idag är jag tillbaka med båda fötterna på marken. Jag landade helt okej, även om ett par tår är ömma.

Tydligen ska herrn i Lund ta sitt pick och pack och flytta över bron, till landet med ölen, svordomarna och tal som om man hade gröt i munnen. Till landet, där röken ligger som en tät dimma över varje lokal. I say: no good...

Planen är en tur till landet och en lång promenad.

---

Sinnesstämning: Suede, "Beautiful Ones"

Kommentarer
Postat av: Jossan

Förstår att du är öm i fötterna! =) Jag lyckades ju smita undan årets triathlon så väl som förra, tur att man har kompisar som dig som kommer till undsättning åt min pappa. =) Förlåt att jag inte svarade igår, men jag hade musiken pumpande i bilen. Får ju passa på när man har en ny volvo till sitt förfogande. Ha en skön och slapp dag!! KRAM

2007-07-29 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0