Apfelsaft

Kanske beror det på min hårfärg, möjligtvis på min bokstavskombination-light, men något gjorde i alla fall att jag i ett kort ögonblick tyckte att det var en god idé att återigen ställa upp som funktionär i dagens triathlontävling. Ett kort ögonblick har passerat och just nu känns det väl som en sådär idé.

Det blev en visit hos familjen E igår, där jag fick ta del av viktig kunskap om grekiska svordomar, äta fantastiskt god thai-gryta och beundra det vackra barnet. Ah, båda två, för den delen.

En sista sak innan jag beger mig till jobbet. Om ni har vägarna förbi Restaurang Byttan i sommar - fråga efter äppeljuice till maten. Helst på tyska.

---

Sinnesstämning: David Urwitz, "Lycklig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0