vänskapen är testad.

Vi satt hemma hos P och jag skulle vilja påstå att det passade ganska bra med regnets stilla smattrande mot fönsterrutan, när vi satt och hade våra långa samtal.
Kanske behövde vi en utomstående part som kunde reda ut ett och ett annat om oss själva? Javisst - och in på expressens hemsida för lite guidning av Heikki Vesa.

Min vän är född i Lejonets tecken. Jag vill att ni noterar den sista raden, understruken med röd färg. 



image104


Alltså, jag är godkänd.

---

Sinnesstämning: Lifehouse, "Whatever It Takes"

Kommentarer
Postat av: soffan

hallå jag har inte ditt numer så ja kan inte ringa dig så riiiing mig. kan inte följa med till lund tyvärr. puss

2007-12-13 @ 08:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0