Jag gissar på att dagens sinnesstämning stavas Bakis.

Det var stort kalas igår, när alla studenter som flytt staden under terminerna kom hem.
Som hårt arbetande handelsanställd avböjde jag erbjudandet om att följa med och tur var väl det - av sms:en som var olästa när jag vaknade, verkar det har varit en hård kväll. Det är onekligen en stor källa till skratt, när jag försöker tyda vad vännerna menat när de runt halv tre undrat vad jag gjorde (ja, bland annat.) Jag gissar på kalasfulla.
Alla verkar vara stressade över att julafton är imorgon och om jag ska vara ärlig, är nog även jag en av de drabbade. Här sitter jag dagen innan, med ett par julklappar kvar att fixa och bloggar!? Ur led är tiden.

---

Sinnesstämning: Bing Crosby & Ella Fitzgerald, "Silver Bells"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0