Gulddag

Dagen hade en märklig början - jag vaknade och kände mig för första gången på riktigt länge utvilad, trots få timmars sömn. Som vanligt var det mörkt som i graven vid den tiden, men med hög och snabb musik, får man igång de mest sömniga och för mig blev det bara en dos extra energi.
Träningen gick även den fint och på jobbet har det varit full rulle hela dagen, något som är klart uppskattat.
Nu väntar filmkväll, jag gissar på att det hela kan sammanfattas som en alldeles förträfflig dag.

---

Sinnesstämning: Iron and Wine, "Faded from the winter"

Kommentarer
Postat av: Jossan

Finns väl inget mer perfekt än en filmkväll på en torsdag. Här blir det firande av pojkvännen. =) Har bakat en banankaka som vi snart ska avnjuta. Hoppas den blev god. =)Ha det bra! Saknar dig, kram!

2007-12-07 @ 00:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0