Torsdagskvällens motion

Torsdagskvällen spenderades hos S och L, där jag plötsligt insåg att min absoluta favoritmotion går ut på att måla, leka och gulla med deras vackra barn.
Som vanligt serverades otroligt god mat och en efterrätt så sagolikt god, att till och med jag saknar ord. Ju mer jag tänker på det - kanske var det meningen? "Om hon snackar en massa - servera lite frukt och choklad. Då blir hon tyst, hon." Nej, så funkar det inte alls. Så fort jag inte vet vad jag ska säga, frågar jag bara efter apfelsaften. Det börjar bli lite uttjatat för de flesta nu, men inte i närheten för mig.

Det var sent, mörkt och lite kyligt när jag cyklade hem, men tröttheten var inte ens i närheten av att rucka på mitt lyckorus.

---

Sinnesstämning: Sarah McLachlan & Bryan Adams, "Don't Let Go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0