New in, Old out

Sent i går kväll fick jag en blandskiva.. "Den första på många, många år", deklarerade min vän och jag tackade som (nästan) alltid när jag får nu musik med att väsa: "Tyyyst!" och "Lyssna!"
Så småningom förstod jag bättre och tog mitt pick och pack och begav mig hemåt, till min lugna vrå. Det är höstdeppiga dagar, sommarvind i håret och strosande i sanden, samlat på samma skiva. Nu sitter jag här och önskade att jag kunde få vara ledig och låta skivan gå på repeat - så bra är den!

---

Sinnesstämning: Belle And Sebastian, "Lazy Line Painter Jane"

Kommentarer
Postat av: Pia

kul att du faktiskt kände så! haha man skulle ju kunna kalla det nybörjartur. =) kraaaam

2007-09-19 @ 01:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0