msn-chock

Överlycklig upptäcker jag att min franska vän är online på msn. Fjantigt måhända, men hon befinner sig för närvarande på en annan kontinent och då är det dyrt med för många vanliga telefonsamtal.
Hur som helst. Jag börjar svamla lite. Tusen frågor, men tycker nog att jag får få svar. Lite korta kanske? Till sist ger sig personen på andra sidan till känna. Det var inte min vän. Bakom visningsbilden döljde sig någon liten fransman!! Jag tror inte ens han känner min vän!! Eller vad vet jag förresten? Kanske var det ingen fransman? Kanske var det en beduin, som nyss kopplat upp sig mot världen och av misstag loggat in på just min väns msn? Aningen långsökt kanske? Well, jag är också en aning chockad.

---

Sinnesstämning: Jeff Buckley, "The Twelfth Of Nothing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0