Kupp-planer.

Jag skulle träffa en vän för en snabb fika. Bara en snabb fika, för sen skulle jag sova. Få mina åtta timmar (minst) innan en ny jobbdag stundade. Men icke. Jag schabblade bort en ordentligt natts sömn med att fjanta omkring och låtsas ha kontinentala vanor. Pah!
Trött. Det är vad jag är. Inte kontinental. Alls.

Tanken var också att det idag skulle ske en kupp. En cd med egenhändigt brända poplåtar skulle smugglas in i restaurangen och spelas i gallerian. Så att vi slipper samma låtar som har spelats sen i maj. För jag tippar på att någon (ingen nämnd, ingen glömd) snart får psykbryt om samma Gessle-låt spelas en gång till. Vi får väl se...!

Nu är det jobb.

---

Sinnesstämning: Joshua Radin, "Everything'll Be Alright"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0