Det råder torka.

Det är en sådan torka här. En bloggtorka i behov av ett ösregn. Jag börjar på ett par texter, underkänner mig själv, markerar allt och trycker delete. Någon jävla måtta får det vara på kvalitén här.
Ute igår betraktade vi henne, som lyckades trilla minst tre gånger under samma kväll. Vad vi såg. Jag bestämde mig nog aldrig för om jag tyckte det var en aning sorgligt eller om det i min blick borde finnas en liten glimt av beundran för att hon reste sig, skrattade till och fortsatte dansa. Hur som helst. Gissar på att det även är torka hos henne idag. Ja, i munnen i alla fall.

Senare ikväll ska jag skriva om hur fantastiskt det var att åka luftballong. För det var det verkligen. Men nu ska jag säga hejdå till min faster, efter att ha tillbringat ett par timmar på stranden. Till ingen nytta, gissar jag.

---

Sinnestämning: Saïan Supa Crew, "Opinion sur la rue"

Kommentarer
Postat av: johanna

joho du.
vi är nästan som sophie nu :)

2007-08-07 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0