Träningstyp

Aftonbladet ger råd för olika träningstyper, när det kommer till joggandet och kom-i-form-träningen.

Jag är träningstypen som går själv och brukar lite allvar, alternativt går med syster ett och får en rejäl skrattinjektion, men knappast mycket styrka.

När jag och syster 1 hade gyminstruktion, försökte vi verkligen bruka allvar. Ett seriöst intryck skulle vi ge! Och vi klarade det, tror jag. Vi försökte i alla fall, även om gyminstruktören skrattade!! (Jag ifrågasatte starkt detta - får man skratta åt svaga stackare? Han hävdade att det visst var okej.)

Inspirerad av alla hälsoartiklar drar jag mig nu till träningen. På återseende.

---

Sinnesstämning: Looptroop, "Looking for more love"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0