Solens sista strålar, den första april

Det är klart, men kyligt i luften. Klockan har passerat 18 och det är fortfarande ljust. Underbart.

Första april har snart passerat och det utan att jag blivit lurad - i alla fall vad jag vet, ska tilläggas! Tack och lov. Två saker jag tycker illa om:

1. Att bli skrämd.
2. Att bli lurad.

Vad är poängen? Så, plötsligt ska jag känna mig dum för att jag inte tänkte så knäppt som ni gjorde när ni kom på ert så kallade skämt!? näe. jag betackar mig. Undantagen är förstås de riktigt genomtänkta i de stora tidningarna. Ibland lite av en sport för att kunna lista ut vad det är som är skämtet. Jag sa ibland. :-)


Ska ta mig över bron för att hälsa på K. Det är sannerligen på tiden!

---

Sinnesstämning: Timberland, "Give it to me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0