skriver snaaaabbt

Vågar knappt skriva detta inlägg, eller rättare sagt, jag skriver så fort jag bara kan. Har spenderat den senaste halvtimmen med att försöka få igång mitt internet. En blogg havererar utan inlägg och publicering av inläggen kräver internet. Jag sliter mitt hår över denna dator!!

Väder-Ola på Aftonbladets webb-tv, är för härlig. När han pratar om värmen:

"varmluft som strömmar in söderifrån, istället för.. eeeh.. sån här kalluft norrifrån"

Ikväll får vi inte missa dokumentären om Cat Stevens, eller Yusuf Islam, som han heter idag. Verkar högst intressant.

Nu är det jobb - idag ska jag iiinte glömma mitt paraply.

---

Sinnesstämning: Cat Stevens, "Trouble"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0