Organisation

Hemma från jobbet, det är en ljuvlig vårkväll. Snart första maj och förhoppningsvis är våren här för att stanna.

Syster 1 åker till Frankrike på måndag, för att hälsa på en vän och eventuellt även åka till festivalen i Cannes. I så fall utlovas rapporter därifrån. Har frågat om hon inte behöver någon som bär hennes väskor, men hon hävdade att hon klarar det själv. Om inte, kan hon ju alltid köra med D, som följer med henne..

Imorgon fyller S år, på torsdag flyttar hon till ett litet hus (!), på lagom avstånd från huset hon växt upp i.
J flyttar på tisdag och själv flyttar jag på lördag. Vem sa att jag räknar ner? Någon har påstått att jag kommer tycka tiden fram tills flytten är bäst, eftersom jag då får organisera och skriva listor. Låter det trist? Inte alls, försäkrar jag!

---

Sinnesstämning: Caj Karlsson, "Du får avfärda mig som du vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0