Moment 22

Eldkvarns nya album fick en fyra i Expressen. Idag ska den inhandlas.

Ville veta vad Aftonbladet tyckte om skivan, så jag gick in på hemsidan. Klickade mig vidare till Nöjesliv, Musik och så rubriken "Kolla vad Eldkvarn, Timbaland och Markoolio får för betyg". Ah, kalas. Klickar mig vidare, får läsa om Timbaland, ingenting om varken Markoolio eller Eldkvarn. Ah, där - jag ser länken "Fler recensioner" och klickar snabbt på den. Plötsligt är jag tillbaka på ruta ett och rubriken "Kolla vad Eldkvarn, Timbaland och Markoolio får för betyg"! Recensionen av Svart blogg, tycks ha försvunnit.

Psykbryt.

---

Sinnesstämning: Totta & Wiehe, "Inte natt än"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0