Kyliga nätter

Stjärnhimlen och månskäran lyser upp när jag promenerar biten från busshållplatsen, mot hemmet. Det är en kylig kväll och jag tackar för sovmorgonen imorgon och hoppas att ett behagligare promenadväder då väntar.

Kvällen har spenderats hos en vän, med god mat och filsoferande på programmet. En lägenhetsvisning har vi också varit på och vips hade vi ännu en flytt att tala om. Snabba bud, minsann.

Nu väntar lite läsning och lite Sade. 

---

Sinnesstämning: Sade, "By your side"


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumman! Skönt att du still going strong. Men du vad jag har skrattat åt att få läsa lite i huvudet på...min emily!! haha du e skön.. men du, mailen nästa. massa kramar från fröken frisk!!

2007-04-26 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0