Dear Ikea

Visst är det underbart med sol och värme, men med värmen och våren kommer ju som bekant, även pollen. Mitt rekord av fjorton nysningar i rad, ter sig ohotat, men vi får väl se.

Efter att jag fått nyckeln till lägenheten, spenderade jag torsdagskvällen på Ikea, där diverse artiklar, bland annat Alvine påslakan med medlajongmönster inhandlades, inför stundande flytt.

image21
Äh, det vackra medaljongmönstret syns inte så väl. Men tro mig. Det är fiiiint.



Nu, lite mer packande.

---

Sinnesstämning: Teddy Geiger, "For you I will (Confidence)"


Kommentarer
Postat av: soffan

hello yes. nu har ja också fått nyckel. va bra vi e. ha d bra i helgen. pussokram

2007-04-27 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0