Bantning och Fulla för kärlekens skull

Verkligen en otippad nyhet. Bantning i Hollywood. Så iiiinte förvånad. Suck.



Eldkvarn släpper på onsdag ett nytt album, "Svart Blogg". Här kan du lyssna på ett smakprov från skivan. Det bådar sannerligen gott.

Ur låten "Fulla för kärlekens skull":

"Väskan är redan packad

Men jag vill inte gå

Hur lämnar man den man älskar

jag kommer aldrig att förstå

Det fanns en tid för länge sen

När mitt hjärta var av sten

Jag kunde lämna allt och alla

Jag bara bytte roll och scen

nu rullar tårar nerför kinden

När jag kör ut genom södertull"


Klockan tio på onsdag morgon hittar ni mig i skivbutiken. For sure.

---

Sinnesstämning: Eldkvarn, "Fulla för kärlekens skull"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0