Back in business

Inget bloggande igår, då jag befann mig på annan plats, utan tillgång till internet, men nu är påsken är över och vardagen är realitet igen.
Nu är telefonkontakt med vänner som studerar på annan ort återigen ett faktum, spontana fikor blir lite färre och jobb lite mer. Skönt med en period för återhämtning men ganska behagligt när vardagen åter gör entré.

Vaknade av att syster 1 berättade för mig att det var snö ute!! Är mycket väl medveten om att April månad alltid innebär bakslak, oftast i form av snö, men jag vänjer mig aldrig.

Påsklov för skolbarnen, vilket verkar innebära fulla caféer. Äääälskar barn i tioårsåldern, som åkt in till stan med sina veckopengar och står framför mig i kassan på caféet, frågar tjejen i kassan vad allting kostar och nöjer sig till sist med en vatten och en chokladboll. Sen känner de att de fått ihop några vuxenpoäng och slår sig nöjda ner. De är så sööööööta.

För övrigt måste ju Kalmar FFs vinst mot AIK nämnas. Kalas!!!

---

Sinnesstämning: Kent, "Chans"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0