Ajajaj

Ajajajajaj. Aj. "...annars kommer jag och tar dig" får plötsligt en helt ny innebörd.


Måndag och en ny start på veckan. Än så länge är det uppehåll, men regnet hänger i luften och ett paraply är nog bra att packa ner.

Ögnar bara kort igenom tidningen och nätupplagorna innan jag beger mig till jobbet. Roligast idag måste vara det faktum att Arnold Schwarzenegger ska gästa MTV, för att lyfta fram miljöfrågan. Mouhahaha. Enda sättet jag skulle kunna ta honom på allvar var om han kom till programmet på en cykel.

Nu är det dags att dra sig till bussen. Den där som skulle fungera som terapi, ni vet.

---

Sinnesstämning: The Thrills, "Santa Cruz (You're not that far)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0